«Δεν αντέχω να μένω μέσα» – Το γράμμα μαθήτριας στον πρωθυπουργό

Τρίκαλα: Ζητούν ουσιαστικά μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων

«Καταλαβαίνω την κρίσιμη κατάσταση που όλοι αντιμετωπίζουμε και την ταραχή της οικονομίας, που όλοι προσπαθούμε να σώσουμε τους αγαπημένους μας. Μα δεν αντέχω να μένω μέσα». Αυτό είναι το μήνυμα που έστειλε στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, η μαθήτριας της E’ Δημοτικού, Αλεξάνδρα Σμυρνάκη, από το Ηράκλειο της Κρήτης, μέσα από γράμμα που αποφάσισε να του στείλει και το οποίο δημοσιεύει το neakriti.gr. 

Η μικρή Αλεξάνδρα εξέφρασε την κατάσταση, στην οποία βρίσκεται η ίδια και οι συμμαθητές της την ώρα που τα σχολεία παραμένουν ακόμα κλειστά λόγω του δεύτερου lockdown που έχει επιβληθεί στη χώρα εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, λέγοντας στο γράμμα προς τον πρωθυπουργό «Δεν αντέχω να μένω μέσα»,

nea.jpg
(Copyright: neakriti.gr)

«Οχι μόνο εγώ, όλα τα παιδιά που γνωρίζω βαριούνται! Και πιστεύω όλα τα παιδιά του κόσμου! Και αυτό που ζητάω και που όλα τα παιδιά επιθυμούν είναι να ανοίξουν τα σχολεία! Εξάλλου, οι γιατροί είχαν πει πως τα παιδιά δύσκολα μεταδίδουν τον ιό και με όλα αυτά τα μέτρα που έχουμε λάβει δεν θα κολλήσουμε!

Ελπίζω να ανοίξουν τα σχολεία», έγραψε μεταξύ άλλων η Αλεξάνδρα στο μήνυμά της, ενώ με τον επίλογό της ζήτησε ουσιαστικά από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να απαντήσει θετικά στην επιστολή της.

Τα παιδιά πρέπει να κινούνται στο lockdown

Είναι γεγονός πως τα παιδιά, λόγω του lockdown, έχουν χάσει την ευκαιρία να κινούνται και να εκτονώνουν την ενέργειά τους όπως πριν. Ένα περιορισμός που, καλώς ή κακώς, είναι αναγκαίος για την δημόσια υγεία. Ωστόσο, χρειάζεται να βρούμε τρόπους εντός και εκτός σπιτιού ώστε τα παιδιά μας να κινούνται αλλά και να τα βλέπει ο ήλιος… Το πώς, μας το λέει η παιδίατρος Τατιάνα Σπίγγου στην προσωπική της σελίδα στο Facebook:

«Αέρας, ήλιος , κίνηση!

Με το λοκ ντάουν, τα παιδιά δεν χάνουν μόνο την κίνηση από τις απογευματινές αθλητικές δραστηριότητες αλλά και αυτήν από τα διαλείμματα του σχολείου, ακόμη και την ελάχιστη κίνηση της διαδρομής προς και από το σχολείο και τις εξωσχολικές δραστηριότητες. Έτσι,τόσο τα μικρότερα παιδιά όσο και οι έφηβοι , δεν μπορούν να εκτονώσουν την οργανική τους ανάγκη για σωματική δραστηριότητα . Όλη αυτή η συσσωρευμένη ενέργεια μετατρέπεται σε άγχος που ξεσπά στο ψυγείο και καταλήγει στο διαδίκτυο.

Εκτός όμως από την κίνηση, τα παιδιά και οι έφηβοι χάνουν και την ευκαιρία να εκτεθούν στον ήλιο κι όπως είναι γνωστό η έκθεση στον ήλιο , έστω και για μικρό χρονικό διάστημα, είναι αυτή που καταλήγει στην παραγωγή της πολύτιμης βιταμίνης D. Συζητώντας με γονείς , διαπιστώνω ότι τα περισσότερα παιδιά ,τώρα που παρακολουθούν τα μαθήματα διαδικτυακά, συχνά δεν βγαίνουν καθόλου έξω στη διάρκεια της μέρας!

Οι –αδικαιολόγητοι κατά τη γνώμη μου-περιορισμοί στην κίνηση για άθληση και το κλείσιμο των εξωτερικών παιδικών χαρών, άφησε τα παιδιά στην κυριολεξία σε κατάσταση εγκλεισμού! Ελπίζουμε ότι σύντομα θα βγούμε από όλη αυτή τη δύσκολη κατάσταση, εως τότε όμως ας προσπαθήσουμε να εξασφαλίσουμε στα παιδιά μας κίνηση και έκθεση στον ήλιο και τον αέρα.

Δείτε επίσης:

Τρίκαλα: Αντιδράσεις για τα εξ αποστάσεως διαγωνίσματα των μαθητών

Πέτσας: Κλειστά έως τις 7 Ιανουαρίου σχολεία, εστίαση, διασκέδαση

Facebook
Twitter
Email
Sponsored