Τρίκαλα: «Σπάσανε» τα τηλέφωνα των κούριερ

κούριερ Τρίκαλα

Ασφυκτική εξακολουθεί να είναι η πίεση στις εταιρίες κούριερ στα Τρίκαλα, ενώ τα τηλέφωνα των κούριερ “σπάσανε”, καταγράφοντας καθημερινά περίπου 1500 κλήσεις.

Όπως είναι γνωστό τα κλειστά μαγαζιά και οι ηλεκτρονικές  αγορές προκάλεσαν βραχυκύκλωμα στις εταιρίες κούριερ τόσο σε εθνικό όσο και σε τοπικό επίπεδο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του TV10.gr, τις τελευταίες ημέρες σπάσανε τα τηλέφωνα των κούριερ στα Τρίκαλα, καθώς χιλιάδες πακέτα παραμένουν σε αποθήκες και εκτός καταστημάτων έτοιμα για αποστολή, ενώ και από την πλευρά τους οι καταναλωτές φαίνεται πως έχουν χάσει κάθε απόθεμα υπομονής, αφού καθημερινά στήνονται έξω από τα καταστήματα των εταιριών ή πάνω από το τηλέφωνό τους  για να μάθουν που βρίσκονται και πότε θα παραλάβουν τις παραγγελίες τους.

Όπως σημειώνουν οι υπεύθυνοι η κατάσταση εξακολουθεί να είναι πιεστική, ενώ χαρακτηριστικά είναι τα λεγόμενα των εργαζομένων πως καθημερινά καταγράφονται περίπου 1.500 κλήσεις Τρικαλινών, προκειμένου να ρωτήσουν και να μάθουν για την πορεία των παραγγελιών τους.

Φαίνεται πάντως ότι παρόλο που ξεκίνησε η λειτουργία των καταστημάτων μέσω της μεθόδου του click away, αυτή δεν βοήθησε αρκετά στην αποσυμφόρηση των εταιριών κούριερ, αφού η μέθοδος δεν περπάτησε.

Υπενθυμίζεται ότι πριν περίπου δύο εβδομάδες σύμφωνα με το ρεπορτάζ του TV10.gr, «Φωτιά» έχουν πάρει το τελευταίο διάστημα οι courier των Τρικάλων, καθώς τόσο το lockdown, όσο και η «Black Friday» εκτόξευσαν τις παραγγελίες.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του TV10.gr την τελευταία περίοδο οι εταιρείες ταχυμεταφοράς βιώνουν πρωτόγνωρες συνθήκες με τον όγκο δουλειάς να έχει εκτοξευθεί σε δυσθεώρητα ύψη, ενώ οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους, πασχίζουν πυρετωδώς να καλύψουν τις ανάγκες εξυπηρέτησης των πελατών τους, ζητώντας παράλληλα την κατανόηση και τον σεβασμό των παραληπτών.

Όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι από τις courier των Τρικάλων ο όγκος των εμπορευμάτων που δέχονται είναι πενταπλάσιος σε σχέση με μια συνηθισμένη περίοδο λόγω του lockdown, ενώ η κίνηση αναμένεται να αυξηθεί την τρέχουσα εβδομάδα λόγω και των αποστολών της «Black Friday».

Την ίδια ώρα, έχουν φουλάρει και οι παραγγελίες για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Σύμφωνα με τους υπεύθυνους των courier οι καταναλωτές φαίνεται πως σε αυτό το δεύτερο lockdown παραγγέλνουν ακόμα περισσότερο, ενώ είναι περισσότερο προνοητικοί. Αναγνωρίζοντας την καθυστέρηση που μπορεί να υπάρξει λόγω φόρτου, παραγγέλνουν νωρίτερα.

Ο όγκος δουλειάς έχει εκτοξευθεί σε δυσθεώρητα ύψη

Εδώ να σημειωθεί πως στον μεγάλο όγκο παραγγελιών έχει συντελέσει και το γεγονός πως οι πολίτες κουρασμένοι πλέον από την δεύτερη ολική απαγόρευση στην οποία έχει τεθεί η χώρα και τους έκλεισε στο σπίτι, έχουν τεράστια ανάγκη να ανεβάσουν την διάθεση και την ψυχολογία τους, σε μια περίοδο όπου καθημερινά κατακλύζονται από άσχημες ειδήσεις που έχουν να κάνουν με τον κορωνοϊό, τους θανάτους αλλά και την οικονομική δυσχέρεια και δυσπραγία που έχει επιφέρει.

Όσον αφορά την φετινή Black Friday μπορεί να μη ευνόησε τα φυσικά καταστήματα της τοπικής αγοράς, αλλά φαίνεται πως οι Τρικαλινοί εκμεταλλεύτηκαν και με το παραπάνω όσο μπορούσαν την ημέρα αυτή.

Η προσαρμογή λοιπόν, του Έλληνα καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που αναμενόταν να φτάσει στο απόγειό της μέσα στην επόμενη πενταετία, έχει γίνει μέσα σε ελάχιστους μήνες

Την εξέλιξη αυτή βέβαια οι επαγγελματίες του χώρου δεν την περίμεναν σε καμία περίπτωση, μιας που οι πρόσθετες οικονομικές δυσκολίες που επέφερε η υγειονομική κρίση έχουν κάνει ακόμη πιο δύσκολη την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.

Δείτε επίσης:

O …κακός χαμός στις courier των Τρικάλων εν μέσω lockdown (φωτό)

Facebook
Twitter
Email
Sponsored