Στα όρια τους οι Τρικαλινοί αυτοκινητιστές

Τη λήψη μέτρων για την στήριξη του κλάδου ζητούν από την Κυβέρνηση, οι Τρικαλινοί αυτοκινητιστές για τη στήριξη του κλάδου που διέρχεται μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο,  λόγω των αυξήσεων στα καύσιμα που έχουν εκτινάξει τα μεταφορικά έξοδα σε ασύμφορες τιμές.

Όπως υπογράμμισε o πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτήτων Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης ν. Τρικάλων Βασίλης Παπακώστας ο κλάδος αιμορραγεί λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί

Αυτή τη στιγμή καταγράφεται αύξηση του λειτουργικού κόστους που αγγίζει το 70%, όταν ο τζίρος έχει μειωθεί σε ένα ποσοστό 50%.

Ο κ. Παπακώστας υπογράμμισε ότι ο κλάδος βρίσκεται απόγνωση,  λόγω της αυξημένης τιμής του πετρελαίου κίνησης, ζητώντας άμεσα μέτρα στήριξης,  διότι η κατάσταση βαίνει ανεξέλεγκτη.

Μάλιστα, πρόσθεσε ότι η κατάσταση καθημερινά επιδεινώνεται και πλέον έχει ξεπεράσει τα όρια με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την επιβίωση τους.

Υπενθυμίζεται ότι η  Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας Οδικών Εμπορευματικών και Επιβατικών Μεταφορών σε επιστολή που είχε αποστείλει προς τον Πρωθυπουργό είχε καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις για την στήριξη του κλάδου.

Μεταξύ αυτών, ζητούσε την απαλλαγή ή επιστροφή ποσοστού του ειδικού φόρου καυσίμων, την απαλλαγή ή επιστροφή ποσοστού διοδίων, χρηματοδοτικά πακέτα (χαμηλότοκα για απόσυρση παλαιάς τεχνολογίας οχημάτων και αγορά νέων οχημάτων πιο φιλικών προς το περιβάλλον (π.χ. κατηγορίας EURO 6plus, εναλλακτικών καυσίμων, ηλεκτρικά), τη λειτουργία Μικτών Κλιμακίων Ελέγχου (ΜΚΕ) για τον αποτελεσματικό οδικό έλεγχο της παράνομης Μεταφοράς (υποχρεωτική συμμετοχή τελωνειακού ή εφοριακού υπαλλήλου όπως γίνεται παντού) για τον υγιή ανταγωνισμό και την ενίσχυση δημοσίων εσόδων από την είσπραξη προστίμων και την προσαρμογή των εθνικών εργασιακών κι ασφαλιστικών διατάξεων με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την εναρμόνιση των αυτοκινητιστών με τις διατάξεις των λοιπών Κ-Μ, σύμφωνα με τον νέο θεσμικό πλαίσιο περί απόσπασης εργασίας.

Επίσης η Ομοσπονδία διεκδικεί τη βελτίωση συνθηκών διαμονής, υγιεινής, ασφάλειας και τήρηση ωρών αναχωρήσεων και αφίξεων Επαναπροσδιορισμός της επίσημης θέσης της Ελλάδας στις διμερείς διαπραγματεύσεις με τρίτες χώρες για τον καθορισμό των όρων διενέργειας και επιμερισμού του όγκου μεταφοράς μας. Ρύθμιση ποσοστώσεων αδειών μεταφοράς βασισμένες στην Αρχή της Αμοιβαιότητας, στοχευμένα κίνητρα για την δημιουργία συνεργιών-συγχωνεύσεων σε εταιρικά σχήματα, με σκοπό την αντιμετώπιση του κατακερματισμού και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και την ανάπτυξη προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης νέων οδηγών βαρέων οχημάτων και μείωση του κατώτατου ορίου ηλικίας για την απόκτηση επαγγελματικής άδειας οδήγησης.

Facebook
Twitter
Email
Sponsored