Οικονομία και στα δώρα για τους Τρικαλινούς

Τρίκαλα ψώνια

Οικονομία και στα Πρωτοχρονιάτικα δώρα φαίνεται πως κάνουν οι Τρικαλινοί καταναλωτές, αφού οι οικονομικές συνέπειες του κορωνοϊού δεν αφήνουν πολλά περιθώρια.

Είναι γεγονός ότι τις γιορτινές αυτές μέρες, αναμφισβήτητα η ανταλλαγή δώρων είναι από τα πιο αγαπημένα έθιμα της Πρωτοχρονιάς.  

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του TV10.gr, αρκετοί ήταν oι Τρικαλινοί που έκαναν τις αγορές τους τις μέρες αυτές ,προκειμένου να ανταλλάξουν δώρα με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Όπως δήλωσαν μάλιστα οι καταναλωτές μιλώντας στο TV10.gr, φέτος προτίμησαν συμβολικά δώρα ή και σε μερικές περιπτώσεις πιο προσωπικά, ενώ την τιμητική τους είχαν τα παιχνίδια, τα είδη σπιτιού, τα λευκά είδη και αθλητικά.

Από την άλλη πλευρά, λίγοι επέλεξαν να αγοράσουν είδη ένδυσης, γεγονός που αποδίδεται στο ότι οι πολίτες δεν είχαν κάπου να πάνε, λόγω lockdown.

Την ίδια ώρα έντονος είναι ο προβληματισμός του εμπορικού κόσμου στα Τρίκαλα για το ποιος θα είναι ο τρόπος με το οποίο θα συνεχίσει να λειτουργεί η αγορά, δεδομένου ότι το click away δεν στάθηκε αντάξιο των συνθηκών.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του TV10.gr, όπως δηλώνουν και οι επαγγελματίες του κλάδου αν και η κίνηση του κόσμου ήταν αυξημένη στο κέντρο της πόλης, φαίνεται πως η κίνηση αυτή δεν μεταφράζεται σε ψώνια και αγορές.

Οι ίδιοι μάλιστα εκφράζουν τον προβληματισμό τους για την λειτουργία του click away, ιδιαίτερα στα καταστήματα ένδυσης, όπου ο καταναλωτής διστάζει να αγοράσει κάτι αν πρώτα δεν το δοκιμάσει.

Υπενθυμίζεται ότι αδύναμο αποδείχθηκε τελικά το click away, στα Τρίκαλα, καθώς δεν έσωσε την δεινή οικονομική κατάσταση των εμπόρων, οι οποίοι πλήττονται στο μέγιστο βαθμό από τις συνέπειες της πανδημίας.

Κάτι κινήθηκε στην τοπική αγορά την περασμένη εβδομάδα, ιδίως την προπαραμονή και την παραμονή των Χριστουγέννων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι Τρικαλινοί έμποροι κατάφεραν να ισοφαρίσουν το χαμένο τζίρο, αφού έκλεισαν ταμείο με μόλις το 20%, της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.

Παρόλα αυτά, όπως εξηγεί ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων κ. Χρήστος Μπλουγούρας «μεταξύ του click away και του τίποτα επιλέγουμε, σαφώς το πρώτο παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, στην εφαρμογή του».

Δείτε επίσης

Τα απολύτως απαραίτητα ψώνια από την λαϊκή αγορά των Τρικάλων

Facebook
Twitter
Email
Sponsored