Ο σχεδιασμός της δημοτικής Αρχής Τρικκαίων για τον τουρισμό

Ο σχεδιασμός της δημοτικής Αρχής Τρικκαίων για τον τουρισμό

Το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής και επικοινωνιακής προβολής και ο σχεδιασμός της δημοτικής Αρχής Τρικκαίων για τον τουρισμό το 2021 θα τεθεί επί τάπητος στην ερχόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Η συνεδρίαση έχει προγραμματιστεί για αυτή την Τρίτη 26 Ιανουαρίου στις 8 το βράδυ, μέσω τηλεδιάσκεψης για ακόμα μια φορά, λόγω των μέτρων που έχουν ληφθεί κατά της πανδημίας του κορωνοϊού.

Στόχος του σχεδίου είναι η ανάδειξη με ολοκληρωμένο τρόπο όλου του τουριστικού πλούτου των Τρικάλων μέσα από ένα φάσμα ελκυστικών, ανταγωνιστικών και ώριμων τουριστικών προϊόντων, και αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης (ηλεκτρονικά και μη).

Σκοπός είναι η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, η οποία προσδίδει υπεραξία στους φυσικούς και τουριστικούς πόρους της περιοχής, με σεβασμό στο περιβάλλον, την πολιτιστική κληρονομιά και τον ιστορικό της πλούτο, με παράλληλη τήρηση όλων των οδηγιών του ΕΟΔΥ και των αρμόδιων Υπουργείων για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας από τον ιό Covid – 19.

Ο σχεδιασμός της δημοτικής Αρχής Τρικκαίων για τον τουρισμό

Το σχέδιο περιλαμβάνει συμμετοχή σε εκθέσεις και συμμετοχή του Δήμου Τρικκαίων σε Εκθέσεις Τουρισμού, φιλοξενία τουριστικών παραγόντων και δημοσιογράφων, την παραγωγή έντυπου, οπτικοακουστικού και φωτογραφικού υλικού προβολής και διοργάνωση εκδηλώσεων για τον τουρισμό.

«Τα Τρίκαλα είναι ένας πολύ δημοφιλής τουριστικός προορισμός, κυρίως τα τελευταία χρόνια, αφού διαθέτει ένα μοναδικό φυσικό περιβάλλον, αξιοθέατα, πολιτιστική και μουσική παράδοση, μοναδική γαστρονομία, και το μεγαλύτερο δωρεάν Χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της Ελλάδας.

Η διατήρηση και η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος των Τρικάλων επιβάλλει την ανάληψη κατάλληλων ενεργειών προβολής και προώθησης.

Δυστυχώς, λόγω των συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία του κορωνοϊού Covid – 19 δεν ήταν εφικτή η υλοποίηση των ενεργειών που είχαν σχεδιαστεί και προγραμματιστεί για το 2020, βάσει του προγράμματος τουριστικής και επικοινωνιακής προβολής του Δήμου για το έτος 2020.

Ο βασικός στόχος του προγράμματος για το 2021 παραμένει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής των Τρικάλων, με σκοπό την αύξηση της εισροής τουριστών, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την αύξηση της μέσης παραμονής των επισκεπτών στο Δήμο Τρικκαίων.

Η συγκεκριμένη στρατηγική προσέγγιση στοχεύει στην ανάδειξη με ολοκληρωμένο τρόπο όλου του τουριστικού πλούτου των Τρικάλων μέσα από ένα φάσμα ελκυστικών, ανταγωνιστικών και ώριμων τουριστικών προϊόντων, και αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης (ηλεκτρονικά και μη).

Σκοπός είναι η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, η οποία προσδίδει υπεραξία στους φυσικούς και τουριστικούς πόρους της περιοχής, με σεβασμό στο περιβάλλον, την πολιτιστική κληρονομιά και τον ιστορικό της πλούτο, με παράλληλη τήρηση όλων των οδηγιών του ΕΟΔΥ και των αρμόδιων Υπουργείων για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας από τον ιό Covid – 19» τονίζεται στη σχετική εισήγηση.

Όπως τονίζεται το πρόγραμμα τουριστικής και επικοινωνιακής προβολής του Δήμου Τρικκαίων είναι εναρμονισμένο με τη Στρατηγική Προώθησης και Προβολής του Ε.Ο.Τ. καθώς και με τις πρακτικές που ακολουθεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας και ο Ενιαίος Φορέας Στήριξης της Τουριστικής Δραστηριότητας σε επίπεδο Π.Ε. Τρικάλων.

Ειδικότερα, το σχέδιο τουριστικής και επικοινωνιακής προβολής του Δήμου Τρικκαίων για το έτος 2021 περιλαμβάνει συμμετοχή σε εκθέσεις και συμμετοχή του Δήμου Τρικκαίων σε Εκθέσεις Τουρισμού.

Μεταξύ αυτών, ο Δήμος σχεδιάζει να συμμετέχει σε εκθέσεις στο περίπτερο της Περιφέρειας Θεσσαλίας καθώς και στο περίπτερο του Ενιαίου Φορέα Στήριξης της Τουριστικής Δραστηριότητας σε επίπεδο Π.Ε. Τρικάλων (δηλαδή χωρίς να μισθώσει δικό του χώρο, άρα χωρίς να επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός του Δήμου Τρικκαίων).

Συνεπώς, η οριστικοποίηση της συμμετοχής του Δήμου στις εκθέσεις θα συνδυαστεί με εκείνες που θα συμμετέχει ο Ε.Ο.Τ., η Περιφέρεια Θεσσαλίας και ο Ενιαίος Φορέας Στήριξης της Τουριστικής Δραστηριότητας σε επίπεδο Π.Ε. Τρικάλων.

Επίσης, περιλαμβάνει την παραγωγή έντυπου, οπτικοακουστικού και φωτογραφικού υλικού προβολής, τη δημιουργία έντυπου, οπτικοακουστικού και φωτογραφικού υλικού προβολής και πληροφόρησης στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.

Τόσο στα εργαλεία της παραδοσιακής διαφήμισης όσο και στα νέα ψηφιακά εργαλεία (διαδίκτυο, ιστοσελίδες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης), τα ελκυστικά φυλλάδια και το κατάλληλο τεχνικά και καλαίσθητο οπτικοακουστικό και φωτογραφικό υλικό αποτελούν κλειδιά για την ενημέρωση του κοινού και για την προσέλκυσή του στο Δήμο Τρικκαίων.

Η συγκεκριμένη δράση περιλαμβάνει τη δημιουργία γενικών εντύπων, χαρτών και λοιπών θεματικών εντύπων, τουριστικό οδηγό, φωτογραφικό υλικό και βίντεο, για την προβολή και την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας του Δήμου Τρικκαίων, καθώς τη φιλοξενία τουριστικών παραγόντων και δημοσιογράφων, για παράδειγμα φιλοξενία, σίτιση ή/και μεταφορά τουριστικών παραγόντων και δημοσιογράφων, που σχετίζονται με την προώθηση του τουρισμού.

Διοργάνωση και υποστήριξη των Fam Trips (ταξίδια εξοικείωσης) και Press Trips (δημοσιογραφικά ταξίδια) προκειμένου να διαφημιστεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής με άμεσο τρόπο στους καθ’ ύλην αρμόδιους επαγγελματίες του Τουρισμού.

Και τέλος, διοργάνωση εκδηλώσεων για τον τουρισμό, στο πλαίσιο της προσπάθειας της διάνοιξης νέων τουριστικών αγορών με ταυτόχρονη ανάδειξη των χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων του Δήμου.

Δείτε επίσης:

Τρίκαλα: Ποιος κλάδος πρέπει να πάρει την σκυτάλη της επανεκκίνησης;

Βρείτε το TV10.gr στο Google News! Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.tv10.gr

Ακολουθήστε το TV10.gr  στο Facebookκαι μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Ακολουθήστε το TV10.gr στο  Instagram και δείτε τις καλύτερες φωτογραφίες από τα Τρίκαλα, τη Θεσσαλία αλλά και από όλη την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το TV10.gr στο Τwitter μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Facebook
Twitter
Email
Sponsored