Η οδύσσεια ενός Τρικαλινού

Ένα απίστευτο περιστατικό κατήγγειλε αναγνώστης του TV10.gr, το οποίο καταδεικνύει για ακόμη μια φορά το μεγάλο πρόβλημα της εξυπηρέτησης στις δημόσιες  υπηρεσίες, ένα χρόνιο πρόβλημα για το οποίο δεν προβλέπεται καμία λύση.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Τρικαλινού που προσπαθούσε μάταια εδώ και 15 μέρες να επικοινωνήσει με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους προκειμένου να ενημερωθεί για την σύνταξή του, χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα μιας που ενώ τα τηλέφωνα καλούσαν κανονικά, κανένας υπάλληλος δεν απαντούσε.

Ο ίδιος αποφάσισε να πάει στην Αθήνα προκείμενου να διευθετηθεί το ζήτημα, ωστόσο και εκεί  βρήκε τοίχο. Παρά το γεγονός ότι οι υπάλληλοι ήταν κανονικά στις θέσεις τους, δεν βρήκαν χρόνο να απαντήσουν στις αλλεπάλληλες κλήσεις του Τρικαλινού συμπολίτη μας, ο οποίος περίμενε υπομονετικά τις κινήσεις τους.

Μετά από μια μικρή αναστάτωση και φασαρία από την πλευρά του αγανακτισμένου συμπολίτη μας ,ο οποίος έφτασε μέχρι και στον Διευθυντή της Υπηρεσίας, τελικά εξυπηρετήθηκε.

Τρίκαλα: Ενισχύεται η αντιπλημμυρική προστασία

Στους 9.474 οι εμβολιασμοί στα Τρίκαλα

Τρίκαλα: “Θέλουμε πράξεις και μετά ανακοινώσεις”

Βρέθηκε πολεμικό υλικό στη Θεόπετρα Καλαμπάκας

Συναγερμός στην Πυροσβεστική Τρικάλων

Χωρίς τηλέφωνα ο ΕΟΠΥΥ Τρικάλων

Βγήκαν τα τεφτέρια και στα φαρμακεία των Τρικάλων

Βρείτε το TV10.gr στο Google News! Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.tv10.gr

Ακολουθήστε το TV10.gr  στο Facebookκαι μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Ακολουθήστε το TV10.gr στο  Instagram και δείτε τις καλύτερες φωτογραφίες από τα Τρίκαλα, τη Θεσσαλία αλλά και από όλη την Ελλάδα.

Facebook
Twitter
Email
Sponsored