Τρίζετε τα δόντια σας στον ύπνο; Τι μπορείτε να κάνετε

Τρίζετε τα δόντια σας στον ύπνο; Τι μπορείτε να κάνετε

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να τρίζουν τα δόντια τους κατά τη διάρκεια του ύπνου, μερικές φορές χωρίς να το συνειδητοποιούν καν

Τρίζετε τα δόντια σας στον ύπνο; Τι μπορείτε να κάνετε

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να ξυπνάτε το πρωί με πονοκέφαλο, πόνο στο σαγόνι ή ευαισθησία στα δόντια, όταν το μόνο που θέλατε ήταν να σηκωθείτε ξεκούραστοι. Ο ένοχος για αυτούς τους πρωινούς πόνους μπορεί να είναι ο βρυγμός, μια κοινή κατάσταση κατά την οποία σφίγγετε ή τρίβετε τα δόντια σας ενώ κοιμάστε.

Το τρίξιμο των δοντιών μπορεί να προκληθεί από άγχος, στρες ή κακή σύγκλισης των δοντιών μεταξύ τους και μπορεί να οδηγήσει σε πονοκεφάλους, πόνο στη γνάθο, πόνο στο αυτί και πόνο στα δόντια. Σύμφωνα με σχετικά στοιχεία, εκτιμάται ότι το 13% των ενηλίκων τρίζει τα δόντια του τη νύχτα, οπότε δεν είστε οι μόνοι που αντιμετωπίζετε αυτήν την ενοχλητική κατάσταση. Εκτός από το ότι είναι ενοχλητικός, ο βρυγμός μπορεί επίσης να σας επηρεάσει μακροπρόθεσμα διαταράσσοντας τον ύπνο σας και υποβαθμίζοντας την υγεία των δοντιών σας.

Τι μπορείτε να κάνετε αν τρίζετε τα δόντια σας στον ύπνο

*Δεδομένου ότι για το τρίξιμο των δοντιών ευθύνεται συνήθως το στρες, είναι σημαντικό να βρείτε υγιείς τρόπους να το διαχειρίζεστε.

  • Γυμναστείτε. Αποδεδειγμένα η σωματική άσκηση μειώνει το στρες, βοηθώντας σας να εκτονώσετε την ένταση που νιώθετε και αυξάνοντας τις ενδορφίνες. Παράλληλα, η τακτική γυμναστική συνδέεται με καλύτερη ποιότητα ύπνου.
  • Ζητήστε τη βοήθεια ενός ειδικού. Όταν το άγχος φτάνει σε σημείο να μειώνει τη λειτουργικότητά σας και να δυσκολεύει την καθημερινότητά σας, καλό θα ήταν να αναζητήσετε τη βοήθεια ενός διαπιστευμένου ψυχοθεραπευτή.

*Χαλαρώστε πριν τον ύπνο

  • Απολαύστε ένα μασάζ πριν τον ύπνο. Το μασάζ μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε το σώμα και το μυαλό σας και να σας προετοιμάσει για ύπνο. Ζητήστε από τον σύντροφό σας να σας κάνει μασάζ ή κάντε μόνοι σας στον αυχένα και το πρόσωπό σας.
  • Αποφύγετε την κατανάλωση καφεΐνης. Η καφεΐνη είναι ένας από τους πιο γνωστούς παράγοντες στρες. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφεύγετε και τα καφεϊνούχα αναψυκτικά. Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε τον καφέ με πράσινο τσάι, φρέσκο ​​χυμό και νερό για να καλύψετε τις καθημερινές σας ανάγκες σε βιταμίνες και να μείνετε ενυδατωμένοι. Σε κάθε περίπτωση, μην πίνετε καφέ μερικές ώρες πριν τον ύπνο.
  • Μην πίνετε αλκοόλ πριν τον ύπνο. Μπορεί να νομίζετε ότι ένα ποτήρι αλκοόλ πριν τον ύπνο σάς χαλαρώνει, στην πραγματικότητα όμως όταν το ποτό διασπαστεί στο σώμα, απελευθερώνει συστατικά που προκαλούν διέγερση.

*Φορέστε ειδικό μασελάκι

Απευθυνθείτε στον οδοντίατρό σας και ζητήστε του έναν νάρθηκα βρυγμού, δηλαδή ένα ειδικό μασελάκι, τον οποίο θα φοράτε κατά τη διάρκεια της νύχτας. Έτσι, θα προστατεύετε τα δόντια σας, τα οποία δεν θα έρχονται σε επαφή.

Πηγή: vita.gr

Δείτε επίσης:

Πέντε λόγοι υγείας για να νηστέψετε

Τι θα κρατήσουμε από το λοκντάουν στη ζωή μετά

Περπάτημα : Τα μυστικά για να γίνει πιο αποτελεσματικό

Βρείτε το TV10.gr στο Google News! Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.tv10.gr

Ακολουθήστε το TV10.gr  στο Facebookκαι μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Ακολουθήστε το TV10.gr στο  Instagram και δείτε τις καλύτερες φωτογραφίες από τα Τρίκαλα, τη Θεσσαλία αλλά και από όλη την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το TV10.gr στο Τwitter μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Στην ίδια κατηγορία