Τα τρόφιμα που καταπολεμούν την φλεγμονή

Αυτά είναι μερικά από τα καλύτερα τρόφιμα για να καταπολεμήσετε την φλεγμονή, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες

Η φλεγμονή είναι ο τρόπος με τον οποίο το ανοσοποιητικό σας σύστημα αντιδρά σε κάποιον ερεθισμό, τραυματισμό ή και μόλυνση. Είναι μια φυσιολογική απόκριση και ένα φυσικό μέρος που ακολουθεί το σώμα για να θεραπευθεί. Αλλά η φλεγμονή που διαρκεί πολύ μπορεί να βλάψει το σώμα και την υγεία σας. Μια διατροφή πλούσια σε αντιφλεγμονώδη τρόφιμα είναι ένας τρόπος για να αντιμετωπίσετε κάποιες από τις χρόνιες φλεγμονές.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι μια εξαιρετική πηγή μονοακόρεστων καλών λιπαρών βιταμίνης Ε και μαγγανίου. Είναι επίσης πλούσια σε μαγνήσιο και φυτικές πρωτεΐνες. Σε ερευνητικές μελέτες μάλιστα, επισημαίνεται ότι η κατανάλωση αμυγδάλων έχει συσχετιστεί με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Μπορούν επίσης να να βελτιώσουν την ισορροπία των λιπαρών οξέων στο αίμα. Έχουν λίγες περισσότερες θερμίδες από πολλά άλλα αντιφλεγμονώδη τρόφιμα, αλλά η κατανάλωση μιας χούφτας από αυτά μπορεί να σας βοηθήσει να ακολουθήσετε ένα υγιεινό πρόγραμμα απώλειας βάρους.

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε λιπαρά που είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την καρδιά. Επιπλέον, είναι μια καλή πηγή μαγνησίου, φυτικών ινών και καλίου. Μισό αβοκάντο μπορεί να ενισχύσει την ημερήσια πρόσληψη βιταμινών C, A, E και βιταμινών του συμπλέγματος Β. Μπόνους: Έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο.

Τα αβοκάντο περιέχουν επίσης πολυφαινόλες που λειτουργούν ως αντιοξειδωτικά. Τα αντιοξειδωτικά καταπολεμούν τη βλάβη των κυττάρων στο σώμα σας.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι μέλος της οικογένειας των σταυρανθών λαχανικών. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτοχημικά που ονομάζονται γλυκοζινολικά. Τα φυτοχημικά είναι αντιοξειδωτικά φυτικής προέλευσης. Το μπρόκολο είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, καλίου, ασβεστίου και βιταμίνης Α, ενώ είναι χαμηλά σε θερμίδες.

Μπορείτε να το δοκιμάσετε ωμό ή και μαγειρεμένο.

Βατόμουρα

Τα βατόμουρα περιέχουν πολλές πολυφαινόλες. Ενεργοποιούν την αντιοξειδωτική δράση και μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη του καρκίνου και των καρδιακών παθήσεων.

Αυτές οι χημικές ουσίες φυτικής προέλευσης, συμπεριλαμβανομένων των φλαβονοειδών, των ανθοκυανινών, των φαινολικών οξέων και των τανινών, αποτρέπουν και επιδιορθώνουν τη βλάβη των κυττάρων. Εργαστηριακές μελέτες δείχνουν ότι οι χημικές ουσίες στα βατόμουρα μπορεί επίσης να επιβραδύνουν την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων και να μειώσουν τη φλεγμονή.

Καρότα

Τα καρότα περιέχουν βήτα-καροτίνη, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό. Το σώμα σας τη μετατρέπει σε βιταμίνη Α, η οποία είναι απαραίτητη για την υγεία σας. Τα καρότα περιέχουν επίσης ζεαξανθίνη και λουτεΐνη. Μια διατροφή πλούσια σε αυτά τα αντιοξειδωτικά μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο καρκίνου, αποτρέποντας τη βλάβη στα υγιή κύτταρα του σώματος.

Δεδομένου ότι τα καρότα είναι χαμηλά σε θερμίδες και μια καλή πηγή φυτικών ινών, μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος εάν είναι απαραίτητο.

πηγη- vita.gr

Δείτε επίσης:

Κορωνοϊός – Τι γνωρίζουμε για τα δύο χάπια κατά του ιού

Βρείτε το TV10.gr στο Google News! Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.tv10.gr

Ακολουθήστε το TV10.gr  στο Facebookκαι μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Ακολουθήστε το TV10.gr στο  Instagram και δείτε τις καλύτερες φωτογραφίες από τα Τρίκαλα, τη Θεσσαλία αλλά και από όλη την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το TV10.gr στο Τwitter μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Στην ίδια κατηγορία