Φούσκωμα: Το νιώθετε πιο έντονα στην ζέστη; Έτσι θα το αντιμετωπίσετε

Γιατί νιώθουμε πιο έντονα το φούσκωμα στην ζέστη; Που οφείλεται και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αντιμετωπίσουμε και να το μειώσουμε;

Ο ήλιος και οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού μας ωφελούν ποικιλοτρόπως. Μας δίνουν μια αναγκαία δόση βιταμίνης D, που βελτιώνει την διάθεσή μας και αποτελεί βασικό στοιχείο για την συνολική μας υγεία. Ωστόσο, μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι το φούσκωμα γίνεται ή τουλάχιστον ότι το νιώθετε πιο έντονα στην ζέστη.

Γιατί νιώθουμε πιο έντονο φούσκωμα στην ζέστη

Η διατροφολόγος Clarissa Lenherr επισημαίνει ότι αποτελεί ένα φυσιολογικό φαινόμενο και εξηγεί: «Ως απόκριση στις ιδιαίτερα αυξημένες θερμοκρασίες, το σώμα μας προσπαθεί να ρυθμίσει τη θερμοκρασία μας μέσω της εφίδρωσης και επομένως της απώλειας νερού.

Αυτή η απώλεια νερού μπορεί να μας αφήσει όμως αφυδατωμένους, ειδικά εάν δεν καταναλώνουμε επιπλέον νερό για να το αντισταθμίσουμε. Αυτή η μείωση του νερού και των ηλεκτρολυτών, που χάνονται λόγω της εφίδρωσης, μπορεί να προκαλέσει το πιο έντονο φούσκωμα.

Ένα άλλο σύμπτωμα της αφυδάτωσης είναι η κόπωση. Όταν τα ενεργειακά μας επίπεδα μειώνονται, μία από τις αυτόματες αντιδράσεις είναι να καταναλώνουμε τρόφιμα σε απόκριση, να μας παρέχουν την πολύτιμη ενέργεια που αναζητούμε.

Και αυτά τα τρόφιμα τείνουν να είναι πλούσια σε ενέργεια και εξαιρετικά εύγευστα τρόφιμα. Οι συνηθισμένοι ένοχοι είναι τα γλυκά σνακ, τα αλμυρά τρόφιμα και / ή η καφεΐνη. Όλα αυτά μαζί μπορεί να επιδεινώσουν το φούσκωμα» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Πώς θα το μειώσετε

Μερικές χρήσιμες μέθοδοι που μπορείτε να δοκιμάσετε για να μειώσετε το φούσκωμα, περιλαμβάνουν:

Μην ξεχνάτε την ενυδάτωση

Μην προσπαθήσετε να πιείτε μεγάλες ποσότητες νερού, αντ’αυτού πίνετε από λίγο καθ’όλη την διάρκεια της ημέρας, προκειμένου να αποφύγετε την αφυδάτωση. Εάν έχετε ξεχάσει το μπουκάλι του νερού σας, ή περάσατε μερικές ώρες στον ήλιο, πιείτε ένα ποτήρι νερό και στη συνέχεια πιείτε ένα άλλο την επόμενη ώρα.

Αποφύγετε τους… συνήθεις ύποπτους

Τα φασόλια, τα ρεβίθια, οι φακές, τα πλούσια σε φυτικές ίνες λαχανικά όπως το μπρόκολο και το κουνουπίδι, η καφεΐνη, το αλκοόλ και τα ανθρακούχα ποτά μπορούν να προκαλέσουν φούσκωμα, ειδικά όταν ο υδράργυρος σκαρφαλώνει επικίνδυνα.

Αποφύγετε αυτά τα τρόφιμα εάν γνωρίζετε ότι μπορεί να είναι προβληματικά και αναζητήστε εναλλακτικές λύσεις. Και εάν πίνετε αλκοόλ στη ζέστη, πιείτε ένα επιπλέον ποτήρι νερό για κάθε αλκοολούχο ποτό.

Δοκιμάστε κρύο τσάι μέντα με τζίντζερ

Ενώ ένα ζεστό τσάι μπορεί να σας κάνει να ζεσταθείτε περισσότερο, τόσο το τζίντζερ όσο και η μέντα, μπορούν να προσφέρουν ανακούφιση σε μερικούς ανθρώπους που αντιμετωπίζουν φούσκωμα ή πεπτική διαταραχή.

Δοκιμάστε να φτιάξετε ένα φλιτζάνι τσάι τζίντζερ ή μέντα, αφήστε το να καθίσει μέχρι να κρυώσει ελαφρώς και προσθέστε μερικά παγάκια και απολαύστε το ως κρύο ρόφημα.

Πηγή: vita.gr

Δείτε επίσης:

Μελέτη: Πότε επιστρέφει η όσφρηση σε όσους νόσησαν με κοροναϊό

Διαβήτης τύπου 2: Ποια είναι τα (πολύ) πρώιμα συμπτώματα

Αποξηραμένα φρούτα: Γιατί να επιλέξετε αυτά τα σνακ ευεξίας

Βρείτε το TV10.gr στο Google News! Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.tv10.gr

Ακολουθήστε το TV10.gr  στο Facebookκαι μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Ακολουθήστε το TV10.gr στο  Instagram και δείτε τις καλύτερες φωτογραφίες από τα Τρίκαλα, τη Θεσσαλία αλλά και από όλη την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το TV10.gr στο Τwitter μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Στην ίδια κατηγορία