Τρίκαλα: Υγιεινά σνακ για το σχολείο

μπουντουρη ελευθερια διατροφολογος

Η διαιτολόγος Ελευθερία Μπουντούρη μας δίνει χρήσιμες συμβουλές

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Ελευθερία Μπουντούρη μας δίνει χρήσιμες συμβουλές για Υγιεινά σνακ για το σχολείο

Αναλυτικά:

Το κολατσιό είναι το «καύσιμο» για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν τα παιδιά στην παρακολούθηση των μαθημάτων αλλά οφείλει να είναι υγιεινό ώστε να λάβουν τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξή τους. Μπορεί το πρωινό ξύπνημα να είναι δύσκολο και για εσάς και για τα παιδιά σας και ο χρόνος προετοιμασίας να είναι ελάχιστος, ωστόσο αξίζει τον κόπο να είστε λίγο παραπάνω οργανωτική ώστε το παιδί σας να μην καταφύγει σε τυποποιημένα σνακ- θερμιδικές βόμβες για να καλύψει την πείνα του όσο θα βρίσκεται στο σχολείο.

Μερικές ιδέες:

  • 1 τοστ με: 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα γαλοπούλα βραστή (όχι καπνιστή), 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά και λαχανικά όπως μερικές φέτες ντομάτας, λίγο αγγούρι, μαρούλι ή λάχανο
  • 1 τοστ με: 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης,50γρ. τόνος σε νερό ή σολωμός ή κοτόπουλο ή 1 αυγό βραστό και λαχανικά όπως μερικές φέτες ντομάτας, λίγο αγγούρι, μαρούλι ή λάχανο
  • 1 τοστ με: 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης, 2κ.γ. ταχίνι ή φυστικοβούτυρο, μισή μπανάνα και κανέλα
  •  1τορτίγια (ολικής άλεσης κατά προτίμηση) με 1 φέτα γαλοπούλα βραστή (όχι καπνιστή), 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά και λαχανικά όπως μερικές φέτες ντομάτας, λίγο αγγούρι, μαρούλι ή λάχανο
  • 1 τορτίγια (ολικής άλεσης κατά προτίμηση) με 50 γρ τόνος σε νερό ή σολομός ή κοτόπουλο ή 1 αυγό βραστό και λαχανικά όπως μερικές φέτες ντομάτας, λίγο αγγούρι, μαρούλι ή λάχανο
  • 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης (πολύσπορο κατά προτίμηση)
  •  1 σταφιδόψωμο
  • 2 μέτρια φρούτα εποχής
  • 2 χούφτες αποξηραμένα φρούτα όπως δαμάσκηνα, σύκα, σταφίδες, ανανάς, + 7 ανάλατα αμύγδαλα
  • 3 μικρά κριτσίνια πολύσπορα, καρότου, καλαμποκιού ή με σπανάκι + 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά
  •  3 κρακεράκια ολικής άλεσης ή 3 φρυγανιές σικάλεως + 1 φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά
  •  1 μπάρα δημητριακών σπιτική ή από το φούρνο
  • 1 μικρό κομμάτι 30γρ. σπιτικό κέικ, όπως με καρότο ή με μπανάνα φτιαγμένο με στέβια αντί για ζάχαρη, γάλα ελαφρύ και αλεύρι ολικής άλεσης: Αυτή η επιλογή όχι βέβαια πολύ συχνά.

Αυτές είναι κάποιες ολοκληρωμένες προτάσεις για Υγιεινά σνακ στο σχολείο

Ελευθερία Μπουντούρη

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Ασκληπιού 9, Τρίκαλα

Δείτε επίσης

Τρίκαλα: Τηλεργασία και σωστή διατροφή

Στην ίδια κατηγορία