Τρίκαλα: “Μάχη” για ένα ραντεβού.. για νύχια

μάχη στα κέντρα αισθητικής

Πρεμιέρα σήμερα για τα κέντρα αισθητικής

“Μάχη” δίνουν οι Τρικαλινές, προκειμένου να κλείσουν ένα ραντεβού στη λεγόμενη “νυχού” τους, προκειμένου να περιποιηθούν τα νύχια τους και εν μέσω καραντίνας.

Με μάσκες, γάντια, αντισηπτικά και λιγότερους πελάτες στο χώρο ξεκίνησαν και πάλι την λειτουργία τους τα κέντρα αισθητικής και οι υπηρεσίες ελεύθερων επαγγελματιών αισθητικών στα Τρίκαλα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του TV10.gr, φωτιά πήραν τα τηλέφωνα στα κέντρα αισθητικής και όχι μόνο από τις Τρικαλινές που θέλησαν να κλείσουν ένα πολυπόθητο ραντεβού, δίνοντας μάχη για να βρουν διαθέσιμα ραντεβού.

Οι περισσότερες μάλιστα εξ’ αυτών ζητούν την περιποίηση και το βάψιμο των νυχιών τους, με το ημιμόνιμο να έχει την τιμητική του, ιδιαίτερα στα κατ’ οίκον ραντεβού.

Οι ανάγκες για καλλωπισμό είναι ιδιαίτερα έντονες με τις Τρικαλινές να δείχνουν αγανακτισμένες από την παρατεταμένη καραντίνα που πλήττει τη χώρα.

Μπορεί πλέον οι έξοδοι να έχουν περιοριστεί μόνο στις απολύτως απαραίτητες μετακινήσεις, ωστόσο οι ανάγκες καλλωπισμού πάντα ακολουθούν την γυναικεία φιλαρέσκεια, ακόμη και σε περιόδους καραντίνας.

Αξίζει να υπογραμμισθεί ότι το άνοιγμα των κέντρων αισθητικής, βοηθά στην τόνωση της ψυχολογίας, αφού η περιποίηση της εικόνας μας αναμφισβήτητα τονώνει το ηθικό.

Υπενθυμίζεται ότι χθες λειτούργησαν τα εμπορικά καταστήματα με την μέθοδο του click away, μια μέθοδο που αμφισβητήθηκε τόσο από τους εμπόρους όσο και από τους καταναλωτές.

Αναφορικά με τις υπηρεσίες μανικιούρ-πεντικιούρ, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης τόνισε, “έχει παρατηρηθεί πως αυτού του είδους οι υπηρεσίες παρέχονται παράνομα σε σπίτια, οπότε είναι πιο επικίνδυνο και δεν τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα που τηρούνται όταν είναι ανοιχτά τα κέντρα αισθητικής”.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Ανάπτυξης, η πρώτη ημέρα λειτουργίας του συστήματος click away πήγε αρκετά καλά και έγιναν χιλιάδες παραγγελίες με αυτό τον τρόπο. Στις μεγάλες αλυσίδες περίπου το 40% των νέων παραγγελιών που θα παραδίδονταν με ταχυμεταφορά θα τα παραλάβουν οι καταναλωτές με click away.

Άρα, τόνισε ο κ. Γεωργιάδης, ο στόχος που ήταν η αποφόρτιση των εταιριών ταχυμεταφοράς φαίνεται πως επιτυγχάνεται.

Δείτε επίσης

Το click away δεν θα αναστήσει την Τρικαλινή αγορά

Στην ίδια κατηγορία