Επενδύσεις 15 εκ ευρώ τρέχουν σε Κλιάφα και Δουμπιά

Επενδύσεις 15 εκ. ευρώ τρέχουν σε Κλιάφα και Δουμπιά

Πρόκειται για δύο κινήσεις που έρχονται ως αποτέλεσμα των δύο εξαγορών

Στα ράφια των σούπερ μάρκετ βρίσκονται με ισχυρή παρουσία τα θεσσαλικά αναψυκτικά Κλιάφα, κάτι που ήταν προγραμματισμένο να συμβεί μετά την εξαγορά της εταιρείας από τον όμιλο Ελληνικά Γαλακτοκομεία των αδερφών Σαράντη.

Συγκεκριμένα η εταιρεία έχει επαναλανσάρει σε κουτάκι αλουμινίου και σε πλαστικό μπουκάλι PET 500ml την οικογένεια Κλιάφα πορτοκαλάδα αλλά και λεμονάδα. Να σημειωθεί ότι για την Κλιάφα ο όμιλος έχει καταρτίσει επενδυτικό πλάνο 15 εκατ. ευρώ, ενώ με βάση τον τελευταίο ισολογισμό για το 2019 η εταιρεία είχε καταγράψει κύκλο εργασιών 1,25 εκατ. ευρώ και ζημιογόνα αποτελέσματα της τάξεως των 87 χιλ. ευρώ έναντι 1,3 εκατ. ευρώ το 2018 και ζημιών 72 χιλιάδων ευρώ.

Ας σημειωθεί ότι ο όμιλος εκτός από τις συσκευασίες αναψυκτικών Κλιάφα τοποθέτησε και το φυσικό ανθρακούχο μεταλλικό νερό Δουμπιά. Πρόκειται για δύο κινήσεις που έρχονται ως αποτέλεσμα των δύο εξαγορών που πραγματοποίησε η οικογένεια Σαράντη εντός των πρώτων μηνών του 2020 από την οικογένεια Κλιάφα και από τον όμιλο Μαλαματίνα αντίστοιχα.

O τζίρος πάνω από 400 εκατ. το 2020

Ο όμιλος σύμφωνα με τον κύριο Σαράντη κινήθηκε ικανοποιητικά κατά την περίοδο του lockdown, με ώθηση από τα σούπερ μάρκετ, ενώ επηρεάστηκε – σε πολύ μικρό βαθμό – από το HoReCA, όπου διαθέτει έκθεση της τάξεως του 10% εκ του συνόλου των πωλήσεων. Ο ίδιος προβλέπει ότι το 2020 θα κλείσει κινούμενο κοντά τα επίπεδα των αρχικών προβλέψεων και του πλάνου που είχαν τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία, υπερβαίνοντας τα 400 εκατ. ευρώ, έναντι των 373 εκατ. ευρώ που ήταν ο κύκλος εργασιών το 2020.

Γ. Λαµπίρης foodreporter

Δείτε επίσης

Αδελφοί Σαράντη: Επενδύει 18 εκ. ευρώ σε Κλιάφα – Δουμπιά

Στην ίδια κατηγορία