Έκανε το εμβόλιο της Pfizer και η παρενέργεια ήταν ότι… μεγάλωσε το στήθος της

Ο λόγος για την 17χρονη Έμα, από το Όσλο, η οποία δηλώνει πως «ανέβηκε» ένα νούμερο σουτιέν λίγες μόλις μέρες μετά το «τσίμπημα»

Πυρετός, ρίγη, πόνος στο χέρι, κούραση, πονοκέφαλος… Αυτές είναι οι συχνότερες παρενέργειες που βιώνουν οι περισσότεροι άνθρωποι όταν κάνουν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού.

Πλέον… προστίθεται ακόμη μία, καθώς μια νεαρή γυναίκα από τη Νορβηγία παρατήρησε πως μετά το εμβόλιο που έκανε -το σκεύασμα της Pfizer συγκεκριμένα- μεγάλωσε το στήθος της!

Ο λόγος για την 17χρονη Έμα, από το Όσλο, η οποία δηλώνει πως «ανέβηκε» ένα νούμερο σουτιέν λίγες μόλις μέρες μετά το «τσίμπημα».

Η κοπέλα δημοσίευσε βίντεο με την εμφανή αλλαγή και μάλιστα πήρε μηνύματα από άλλες γυναίκες που δήλωναν πως παρατήρησαν κάτι παρόμοιο.

Σύμφωνα με διεθνή Μέσα ενημέρωσης, η ιατρική κοινότητα αναφέρει πως η εν λόγω παρενέργεια προέρχεται πιθανότατα από το πρήξιμο των λεμφαδένων της μασχάλης και δεν αποτελεί κάτι ανησυχητικό…

Δείτε το βίντεο της Έμα

Πηγή: newsit.gr

Δείτε επίσης:

Βίγκαν μάνα αφήνει το μωρό της να τρώει χώμα και πέτρες για να χτίσει ανοσοποιητικό – Βίντεο

Δερμάτινη τσάντα μεταφοράς καρπουζιού: Μόλις κυκλοφόρησε και κοστίζει 1000 δολάρια

Βρείτε το TV10.gr στο Google News! Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.tv10.gr

Ακολουθήστε το TV10.gr  στο Facebookκαι μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Ακολουθήστε το TV10.gr στο  Instagram και δείτε τις καλύτερες φωτογραφίες από τα Τρίκαλα, τη Θεσσαλία αλλά και από όλη την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το TV10.gr στο Τwitter μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Στην ίδια κατηγορία