Τι γίνεται με την ηλεκτροκίνηση Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα;

τραινο

Στην προκήρυξη και συμβασιοποίηση σειράς έργων για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου προχωρά η ΕΡΓΟΣΕ το επόμενο διάστημα – Τι γίνεται όμως με την ηλεκτροκίνηση Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα;

Συγκεκριμένα, προχωρά στη δημοπράτηση της ηλεκτροκίνηση της γραμμής Λάρισα – Βόλος, ύψους 67 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, στη συμβασιοποίηση των υπολειπόμενων εργασιών στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός, ύψους 20 εκατ. και στην προκήρυξη της σηματοδότησης του τμήματος Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, ύψους 46,5 εκατ.

Ερώτηση σχετικά με την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφάσαλο-Καλαμπάκα απευθύνει ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Νομού Τρικάλων. Συγκεκριμένα αναφέρεις: “Πολύ καλά νέα για την γραμμή Βόλου – Λάρισα. Με την ηλεκτροκίνηση – τηλεδιοίκηση της γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας τι γίνεται; Εδώ και 2 + Χρόνια έχει αναδειχθεί μειοδοτης εταιρεία και ακόμα δεν είδαμε εργασίες. Ακόμα στο ΣτΕ είναι η υπόθεση;”

Η ηλεκτροκίνηση Λάρισα – Βόλος


Την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου αποστέλλεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση η προκήρυξη του ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για το έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος, προϋπολογισμού 67 εκατ. ευρώ.

Τα τεύχη για τη δημοπράτηση ήταν έτοιμα από το καλοκαίρι, αλλά για την ολοκλήρωση των απαραίτητων διεργασιών και τη δημοσίευση του διαγωνισμού εκκρεμούσε η συμφωνία με την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ για την παραχώρηση της έκτασης που απαιτούνταν για το έργο.

Συμπληρωματική σύμβαση στο Τιθορέα – Δομοκός


Πλέον του έργου στο τμήμα Λάρισας – Βόλου, η ΕΡΓΟΣΕ έστειλε την Τρίτη 17 Νοεμβρίου τα τεύχη της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών (Σ.Σ.Ε.) της υπ’ αριθμ. 635 Σύμβασης για έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Πρόκειται για την συμπληρωματική σύμβαση στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός, ύψους 20 εκατ. ευρώ.

Η συμπληρωματική σύμβαση της 635 αφορά – πλέον της υλοποίησης των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση του έργου – την υλοποίηση αντιπλυμμηρικών έργων στις περιοχές γύρω από τη σιδηροδρομική γραμμή.

Σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη


Επίσης, την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου δόθηκε από τη Διαχειριστική Αρχή η προέγκριση των τευχών δημοπράτησης για την υπ’ αριθμ. 713 διακήρυξη (Θεσσαλονίκη – Ειδομένη), ύψους 46,5 εκατ. ευρώ.

Το έργο αφορά στη σηματοδότηση της γραμμής στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (ΑΔ 713) και περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό του ΤΧ1, που αποτελεί το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας.

Έργα προς δημοπράτηση και συμβασιοποίηση

Αρ. Διακήρυξης / ΣύμβασηςΤίτλος ΈργουΠ/Υ
ΑΔ 736ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ: ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ, ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ-ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ETCS LEVEL 1 ΣΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΜΟΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΛΑΡΙΣΑ – ΒΟΛΟΣ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΣ ΛΑΤΟΜΕΙΟΥ-ΒΙΠΕ-ΣΣ ΒΟΛΟΥ67.000.000 €
ΑΣ 635 – 1η ΣΣΕΣΥΜΒΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗ: ΝΕΑ ΔΙΠΛΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΤΟΘΟΡΕΑΣ – ΔΟΜΟΚΟΥ20.000.000 €
ΑΔ 713ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ETCS-LEVEL 1 ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ –  ΕΙΔΟΜΕΝΗ (ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ-ΕΙΔΟΜΕΝΗ) ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 37 ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΡΟΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ46.500.000 €
ΣΥΝΟΛΟ133.500.000 €

Αναφορικά με την προκήρυξη των έργων, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Η ΕΡΓΟΣΕ υλοποιεί πλέον με ταχύ ρυθμό τον αναπτυξιακό της σχεδιασμό προχωρώντας άμεσα στη δημοπράτηση και συμβασιοποίηση σημαντικών έργων, με διττό σκοπό.

Αφενός την ολοκλήρωση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και αφετέρου την ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας, αξιοποιώντας στο έπακρο τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία και πόρους της Ε.Ε..

Αυτή είναι η αποστολή που όλοι εμείς στην ΕΡΓΟΣΕ καλούμαστε να φέρουμε εις πέρας, έχοντας απόλυτη επίγνωση της σημασίας και της αναγκαιότητας ο σιδηρόδρομος να περάσει στην επόμενη μέρα και να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό ο εκσυγχρονισμός του δικτύου».

Δείτε επίσης

Αναστέλλεται η απευθείας κυκλοφορία του τραίνου Καλαμπάκα – Αθήνα

Φόβοι πως η δυτική Θεσσαλία θα μείνει χωρίς τρένο

Facebook
Twitter
Email
Sponsored