Νεαρή Τρικαλινή επιχειρηματίας στον ΑLPHA

Νεαρή Τρικαλινή επιχειρηματίας

Στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΑLPHA “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση”, εμφανίστηκε το επιχειρηματικό δίδυμο της ελληνικής start up εταιρείας Elektronio, η νεαρή Τρικαλινή Άννα Χλιούρα και ο Παντελής Ζάρκος.

Η εταιρεία ιδρύθηκε στην Θεσσαλονίκη το 2015, σχεδιάζοντας ενα τρίκυκλο ηλεκτρικό ποδήλατο για ασφαλή μετακίνηση στην πόλη και έχει καταφέρει να λάβει διακρίσεις και βραβεία.

Τελευταίο επίτευγμα της Elektronio, είναι ότι συγκαταλέγει ανάμεσα στους νικητές της καμπάνια της Nissan Ελλάδας, Generation N, που παρουσίασε ελπιδοφόροα project της νέας γενιάς της χώρας.

Η Άννα Χλιούρα, είναι κόρη της γνωστής τρικαλινής Λίλας Λώλου – Χλιούρα, σπούδασε Δημοσιογραφία και Επικοινωνία στο ΑΠΘ και ο Παντελής Ζάρκος σπούδασε μηχανολόγος οχημάτων στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.

Η Άννα και ο Παντελής, δήλωσαν στον Νίκο Μάνεση ότι η καραντίνα λόγω Covid, οφέλησε σε πωλήσεις την εταιρεία, και ειδικά τα ποδήλατα cargo, που χρησιμοποιούνται για μεταφορά εμπορευμάτων έχουν μεγάλη ζήτηση, μιας και είναι αυξημένες οι κατ οίκον διανομές προϊόντων από τα καταστήματα.


Elektronio: H ελληνική startup που θέλει να αλλάξει το πώς μετακινούμαστε

Το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς κερδίζει ολοένα έδαφος και στην χώρα μας, αν και πολλοί είναι αυτοί που φοβούνται να το υιοθετήσουν είτε λόγω της δυσκολίας, είτε λόγω ζητημάτων ασφαλείας.

Μια ελληνική startup, η Elektronio, θέλει να λύσει όλα αυτά τα προβλήματα σχεδιάζοντας και παράγοντας ένα ηλεκτρικό ποδήλατο που υπόσχεται να αλλάξει τις αστικές μας μετακινήσεις.

Η εταιρεία ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη το 2015 και μέσα σε δυόμιση χρόνια λειτουργίας έχει πολυβραβευτεί ως μία επιχείρηση που συμβάλλει στη βιωσιμότητα, έχοντας ήδη λανσάρει το πρώτο της μοντέλο, το Play.

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό τρίτροχο ποδήλατο το οποίο διαθέτει μια ιδιαίτερη γεωμετρία και είναι ειδικά σχεδιασμένο για ξεκούραστες και ασφαλείς μετακινήσεις στην πόλη.

Όπως δηλώνει η νεαρή Τρικαλινή Άννα Χλιούρα συνιδρύτρια και marketing director της Elektronio σε συνέντευξη της στόχος από την συμμετοχή της εταιρείας στον διαγωνισμό είναι να δώσουν να μεταδώσουν τις αξίες, την δραστηριότητά και το όραμά τους δίνοντας πάντα τον καλύτερο τους εαυτό. «Θέλουμε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας και στους επόμενους σταθμούς του Chivas Venture γιατί θέλουμε να απολαύσουμε στο έπακρο αυτή την εμπειρία και να αλληλεπιδράσουμε θετικά με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, να γνωρίσουμε τη δράση τους και να λάβουμε έμπνευση από άτομα με τελείως διαφορετικά αντικείμενα», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Δείτε επίσης

Ο Λαρισαίος «πρόεδρος» του DEAL τα πήρε …κι έφυγε (βίντεο)

Facebook
Twitter
Email
Sponsored