Κολοκυθάκια φούρνου με φέτα

Το  κολοκυθάκι είναι ένα υπέροχο και  θρεπτικότατο λαχανικό που είναι ίσως λιγάκι περιφρονημένο! Τώρα δε που ξεκίνησε η εποχή του είναι σκέτο γλύκισμα! Εκτός λοιπόν από το κλασσικό τουρλού, ή κολοκυθάκι γεμιστό μπορούμε να το απολαύσουμε και μόνο του!

Τα διατροφικά του οφέλη πολλά, καθώς

  1. Είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης C, κάτι που τα καθιστά υψηλά αντιοξειδωτικά!

Ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένο κολοκύθι περιέχει 22 mg βιταμίνης C που αποτελούν το 24% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης για τους άνδρες και το 29% για τις γυναίκες.

  1. Βοηθούν στην καλή όραση
  2. Είναι πλούσια σε μαγγάνιο
  3. Διατηρούν χαμηλή τη χοληστερίνη
  4. συμβάλλουν στην υγεία του προστάτη
  5. συμβάλουν στην ενυδάτωση του οργανισμού

 

Για να δούμε πως θα τα μαγειρέψουμε!

ΥΛΙΚΑ

1,5 κιλό κολοκυθάκια μικρά

2 κρεμμύδια

2 σκελίδες σκόρδο

μαϊντανός

1 συσκευασία ψιλοκομμένη ντομάτα ή φρέσκια ανάλογα με το τι θέλετε

200γρ τυρί φέτα

αλάτι, πιπέρι, καπνιστή πάπρικα, δάφνη

 

Το μαγείρεμα εύκολο και απλό, αφού πλύνουμε και καθαρίσουμε τα υλικά μας τα βάζουμε σε ταψάκι με λίγο νερό και 4-5 κ.σ. ελαιόλαδο! 15 λεπτά πριν τα βγάλουμε από το φούρνο τρίβουμε τη φέτα από πάνω και τα ξαναβάζουμε στο φούρνο  μέχρι το τυράκι να ροδίσει!Τόσο απλό, θρεπτικό, γευστικό και με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη !καλή σας όρεξη!

Παρασκευή Παλάτου

Διατροφολόγος -Διαιτολόγος