Σιμιγδαλένιος χαλβάς, θρεπτικό γλυκάκι για την περίοδο της νηστείας και όχι μόνο

Για εμάς τους << γλυκαντζίδες>>  το να ικανοποιούμε τον ουρανίσκο μας με κάτι γλυκό σε καθημερινή βάση είναι πολύ σημαντικό. Τα περισσότερα γλυκά ως γνωστόν παχαίνουν άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο ανάλογα με την περιεκτικότητα τους σε λίπος. Υπάρχουν όμως τρόποι να τα φτιάξουμε με λιγότερο ή και καθόλου λίπος όπως στη σημερινή μας συνταγή!

Υλικά

  • 1 ποτήρι σιμιγδάλι χονδρό
  • 1 ποτήρι σιμιγδάλι ψιλό
  • 1,5 ποτήρι ζάχαρη ( καστανή κατά προτίμηση)
  • 3 κ.σ. σταφίδες
  • ξύσμα από 1 πορτοκάλι
  • κανέλα και διάφορα άλλα μυρωδικά
  • 4 ποτήρια νερό

    όπως είδατε στα υλικά μας το λάδι δεν υπάρχει πουθενά! Η διαδικασία απλή και γρήγορη! Καβουρδίζουμε το σιμιγδάλι σε αντικολλητικό τηγάνι ή στο ταψί στο φούρνο. Βράζουμε το σιρόπι μας (νερό, ζάχαρη, μυρωδικά ξύσμα) και στο τέλος μέσα στο  καυτό σιρόπι ρίχνουμε το σιμιγδάλι, τόσο απλό! Ένα μυρωδάτο,  χωρίς καθόλου λιπαρά, με αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες  γλυκάκι είναι έτοιμο προς κατανάλωση!

    Παρασκευή Παλάτου

    Διατροφολόγος -Διαιτολόγος ,μέλος της ομάδας The Health Lab team