Τρίκαλα: Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση

Τρίκαλα: Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση - φωτο:tv10.gr

Οι Τρικαλινοί καθηγητές διεκδικούν την απόσυρση του νομοσχεδίου

Με το νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση να ψηφίζεται σήμερα, η ΕΛΜΕ Τρικάλων προχώρησε σε παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με κυριότερο αίτημα την απόσυρσή του.

Η συγκέντρωση έγινε στην πλατεία του ΟΤΕ με τα μέλη της Διοίκησης να τηρούν τα απαιτούμενα μέτρα προστασίας. Όπως υπογράμμισαν «η κυβέρνηση κατέθεσε στη Βουλή Προϋπολογισμό, που για δεύτερη συνεχή χρονιά μειώνει τις δαπάνες για την Παιδεία, παρά και τις αυξημένες ανάγκες που υπάρχουν λόγω της πανδημίας, και παράλληλα προβλέπει μειώσεις στις δαπάνες για τους άλλους πυλώνες του κοινωνικού κράτους, Δημόσια Υγεία, Πρόνοια και Κοινωνική Ασφάλιση».

Οι Τρικαλινοί καθηγητές διεκδικούν την απόσυρση του νομοσχεδίου Κεραμέως για την ΕΕΚ, την παράταση των θητειών των υφιστάμενων αιρετών, μέχρι οι συνθήκες να επιτρέψουν την ασφαλή διενέργεια δια ζώσης εκλογών, καμία καταστρατήγηση του πίνακα αναπληρωτών, με τοπικές προσκλήσεις, λήψη μέτρων για ασφαλές άνοιγμα των σχολικών μονάδων, προστασία της υγείας εκπαιδευτικών και μαθητών των ΣΜΕΑΕ και την κάλυψη όλων των κενών των σχολείων.

«Η κατάργηση των Δημόσιων ΙΕΚ με λιγότερους από 250 σπουδαστές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, και 100 στην υπόλοιπη Ελλάδα (πλην παραμεθόριων περιοχών) θα οδηγεί τους σπουδαστές τους στα ιδιωτικά ΙΕΚ. Στα ΙΕΚ θα γίνεται σκληρή αξιολόγηση, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα για παροχή εκπαίδευσης εξ αποστάσεως ακόμα και για ολόκληρο το πρόγραμμα σπουδών.

Το ΥΠΑΙΘ με το νέο νομοσχέδιο στρώνει το έδαφος ώστε το επόμενο διάστημα να γενικευτεί η πολιτική της «αυτονομίας» σε όλη την έκταση της εκπαίδευσης που θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών, σε μειώσεις δημοσίων δαπανών για την παιδεία, σε νέα συρρίκνωση των δομών της εκπαίδευσης, στις αλλαγές προς το χειρότερο στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, στη σκληρή αξιολόγηση των δομών με βάση και την απορρόφηση αποφοίτων στην αγορά εργασίας, σε νέους τρόπους διοίκησης και με ενεργό το ρόλο των τοπικών εργοδοτικών φορέων και επιχειρήσεων σ αυτήν» σημείωσαν, μεταξύ των άλλων.

Επίσης, ζητούν την παροχή εξοπλισμού για την ΕξΑΕ, αναβάθμιση ΠΣΔ, προστασία προσωπικών δεδομένων της εκπαιδευτικής κοινότητας, καμία «τηλεαξιολόγηση» μαθητών/τριων, μείωσης διδακτέας και εξεταστέας ύλης, επανάληψη της διδαχθείσας ύλης με το άνοιγμα των σχολείων, κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και αύξηση των δαπανών για την Παιδεία.

Δείτε επίσης

Τρίκαλα: Αντιδράσεις για τα εξ αποστάσεως διαγωνίσματα των μαθητών

Στην ίδια κατηγορία